Subject: FW: Küsimus. Elektriprojekt II1691
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 15:37:01 +0300

From: Martin Bluum <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 13, 2025 3:22 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Küsimus. Elektriprojekt II1691

Tere!

Kunagi 2020ndal aastal kooskõlastasid elektriprojekti koodiga II1691. Ma
panen kaasa ka dwg faili värskendamaks mälu. Kas selle projektiga oli ka
mingi põhjus, miks kaabel on nii kinnistute sisse pandud ja mitte meeter
nõlva servast ? Kogu ulatuses erakinnistutel võiks olla tegelt ju piiri
ääres (1m nõlvast) ? Nüüd projekteerin mina uuesti antud tööd ja siin on
ühe maaomanikuga kindlasti vaja nihutada kaablit rohkem tee poole (ELV
käis läbi pika kohtuprotsessi), aga ikkagi hoides 1m nõlvast.

Parimat soovides

Martin Bluum

Projekteerija

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

56969904

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.